marți, 17 februarie 2009

Leapsa...

SUNT: un barbat de aproape 28 de ani cu prea putin creier pentru varsta asta
AS VREA: sa am mai mult timp liber sa fac ce-mi place
PASTREZ: toate brelocurile primite de la diversi oameni in ultimii 12 ani
MI-AS FI DORIT: sa fiu acasa intr-o anumita zi din viata mea in loc sa fi umblat lela
NU IMI PLACE: tocanita de pui :)
MA TEM: ca nu apuc sa fac tot ce mi-am propus
AUD: prea multi oameni vorbind aiurea despre lucruri necunoscute lor
IMI PARE RAU: ca nu am fost acasa intr-o anumita zi din viata mea
IMI PLAC: prietenii, copiii, catelusii si baschetul (nu neaparat in ordinea asta)
NU SUNT: un bun jucator de baschet, nici cel mai sensibil om din lume
DANSEZ: divin (spre deosebire de brylu, care mi-a pasat leapsa)
NICIODATA: nu spun nu unei berici
RAR: beau suc sau ceai
PLANG: de ciuda cand mi se pare ca norocul mi-a intors spatele
NU SUNT INTOTDEAUNA: sigur pe mine
NU IMI PLACE DE MINE: cand beau prea mult (nu ca as fi violent in astfel de cazuri)
SUNT CONFUZ: vezi (nu sunt intotdeauna)
AM NEVOIE: de-o femeie, care sa stie meserie (scumpa mea sotie, am glumit)
AR TREBUI: sa nu bag in seama lepsele bloggeristice

Dau mai departe leapsa catre Ivan, Adela si Popiescu. Sa-mi fie iertat ca nu avem baschet in acest post, dar o fac pentru polonezu' cu barba.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu-ti place de tine cand bei prea mult? :)). pai asta e cam tot timpul. glumesc ba. numa inainte de meciuri :D

Ivan cel Groaznic spunea...

Gata sefu'. Bagat raspuns :D